Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Monday, February 6, 2012

outing yg penuh pacat eeeeuuuww,... disebalik tabir wedding nasrul



assalamualaikum,,,, syukur alhamdulillah pada 4 feb 2012 yg lalu aku de job wedding kt bukit payong terengganu...join member... gambor nye lagi smggu dua akan ku upload..ni juz disebalik tabir...masa ni lepas hujan...outing dekat2 ru,ah pengatin je...tp eeeeuuuwwww....ade pacat dohhh.....masa dlm kereta aku menjerit gile babunn...pacat masuk lam seluar..tp mujur takat betis je..tu pun sbb aku pkai suar...lau aku pkai kain??? eeeuwwww....tobatt makkk.....~

hehehe...apa2 pun kami doakan semoga pengatin tersebut berbahagia.... :) jom layan 2 3 keping gambor disebalik tabir.......... hehe saje cuci mata..























2 comments:

whitecappuccino said...

bab2 pacat memang akak tak bleh tahan..mahu akak menjerit lari lintang pukang!eiii!!

ezumie esbarisma said...

ngeee sama la...euwww..lau nk shoot wedding mmg tobat xpegi tmpt2 cmnih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!