Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Sunday, February 28, 2016

MURAHHH..MURAHH..CADAR PATCHWORK 100% COTTON..!!!

Assalamualaikumm.... syukur Alhamdulillah lama xupdate kt blog sbb xingt pasword hihihiiii...
aktif kt facebook je sbb sebuk dgn bisnes online dan xlama lagi nk dpt cahaya mata yg kedua...twins plak tu..dua2 gurl..syukur rezeki kluarga..

ok..mulanya aku ni hanya pembeli cadar patchwork je...sbb aku suka dengan design ,colour dan mmg mudah bagun2 xpayah tarik cadar sperti selalu... dari pembeli syukur Alhamdulillah aku penjual plak..aku jual murah2 je xde la untung byk..sbb aku beli pn nk pkai utk diri sndiri..hahhahaa mmg aku giler dgn cadar ni..syukur Alhamdulillah custemer pun makin btambah...

cadar patchwork 100% cotton..xrosak bila dicuci..lembut dan sejuk..xbergetah ok..mmg kualiti.

( 3 pcs )
1 cadar
2 sarung bantal
1 set = rm 100
3 set = rm 98/set
 
( 6 pcs )
1 cadar
4 sarung bantal
1 sarung bantal peluk
1 set = rm 140
3 set = rm138/set

boleh wassap : 0129518077 atau ke FB ezumie esbarisma.








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!