Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Saturday, May 26, 2012

Sarapan Pagi hari ni... Pasta + Melo Ais


SELAMAT PAGI semuaaaaaaa..............

syukur Alhamdulillah kita dapat lagi menghirup udara segar pada pagi ini... hurmmm cuti2 ni nak buat apa ekk.. bosan kan..padahal keje  banyak lagi yang tertangguh..hehe cuma time2 cuti ni la nk merehatkan minda. hurmm...

Semalam de kasi resepi untuk buat roti gulung pasta daging cincang sama kacang pangggang kann kann?? hari ni.. inti yg lebih semalam tu boleh je makan macam tu.. panaskan balikkk... lepastu buat pulak melo ais.. perghhhh... mmg nikmat xterkata.. hehehe

Apa boleh buat... saya mmg suka makan..hurmm biar la bdn cm gini pun yg penting kita tahu jaga kesihatan kan kan.. ( cewahh kasi sedap kan diri ) Keje makan je aku hari2... msti heran kan.. dulu asyik post pasal photography.. tp sekrng byk plak pasal gambo makanan.. hahahahaha... jgn tnye la pasai pa....

Ok lah cik Ezumie nk kemas2 rumah then nk keluar g shoppine kejap.. al-maklumlah gaji dah masyukkk...

bye..bye... jumpe lagi ^_____^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!