Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Wednesday, December 22, 2010

Kursus untuk pemilik DSLR saje??



salam...

wahh..next year kursus Part II photografer untuk pemilik DSLR sahaja..so siapkan diri anda untuk advance course... hahahaha.. macam la aku dapat pergi... Adehh...!!!! nak pergi ke tak ni.. DSLR nk pkai pun xreti lagi ni.. mau merangkak-rangkak aku... Yang pergi kursus ari tu pun xabis stady lagi.. peningg..peningg......!!!

Yang pergi ni semua dah Pro..Sifu-sifu aku memang kompom pergi punye..keh..keh..keh...
kalau aku pergi ni mmg rasa down giler...nk ikot orang-orang terre ni mau aku jadi blur sekejap... Hurmm...

Ni pun diorng tengah buat baju untuk geng photografer yang pergi hari tu..Kalau pergi kursus kali ni memang Gempakk siottt...!!!!!! bersama sifu-sifu...hehe.. Memang kali ni Adventure sikit.... hurmm...arghhh mcm mana ni.....??????? (cuba lompat2 setempat nk tenang kan diri..)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!