Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Friday, January 28, 2011

HangOut wif dikyu disaat akhir....

Yeahhh..!!!! hang Out wif dikyu agains...but ni last kot..Coz esok wa dah nk bertolak ke pahang. Singgah rumah abg ipar aku sebelum aku ke terengganu lusa. Walaupun keluar kejap je,tapi at least buat aku happy di saat2 hati tak tenteram. Lagi pun sok my sis birthday. so Aku ajak dikyu keluar cari hadiah.

Amboii suka hang Noo dikyu..... hehe spek saper tu? lallalaa~~

Syrooootttt.....Fuhh...bukan main menyedut air tu sampai licin..hehehe.... dahaga sangat tu.

beselera dikyu mam char koey teaw tu...ngee.... masam ke dikyu??hehe

Auuummmmm.................... ngangga lagi luasss..yeaahhhhhh...!!!!!!!!!


ABC dia xkaw ar...tp ok arr....hahhahahaa...


Ni diaa....sedap la jugak...ngeeee......ni jln2 cari makan ke ape ni????

Hari ni myb last aku hang Out kt sini.Sok petang aku dah nk bergerak. Hurmm permulaan baru.. ada sedikit gemuruh nk pegi ke tmpat orang. Insyaallah Permudahkan segala urusan Bagiku.. Semoga aku berjaya mengharungi Hidup aku diperantauan seorang diri...

Hurmm..kuatkan lah keimanan ku...kuatkan la kesabaran ku untuk menempunhi segalanya... amin.....!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!