Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Thursday, January 13, 2011

TAHNIAH KEPADA PEMENANG..!!!

TAHNIAH "Aiem Suxuran"


Pemenang contest SAYA SAYANG KAMPUNG SAYA pada tengah malam ini. Mendapat undian sebanyak 122 LIKE.


Peserta kedua: Khaipucchino Lensa


Peserta kedua yang berjaya dengan undian sebanyak 90 LIKE.


HANYA 1 PEMENANG SAHAJA AKAN MENDAPAT HADIAH DAN WANG TUNAI DARI KAMI...!!!! TAHNIAHH KAMI UCAPKAN~admin saya sayang kampung saya.

Berikut Gambar-gambar Contest dari peserta yang lain:-

by: zack zamri
by: Fazlie Faizby: syed Ahmad Jailan
by: wan rathudin
by: wan perlis
by:umique maliesyumie

by:Nong Aliakbar
by: Sona Afzan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!