Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Thursday, March 31, 2011

Bukan senang nak buat orang ketawa, bukan senang nak buat orang lain bahagia ..

Ketawa dan bahagia itu perkara yang berbeza tapi dlm tema yg sama..hehe apa aku merepek ni?? hehe just nak berkata bukan senang nak buat orang ketawa dan bukan senang nak buat orang bahagia. Ketawa tak semestinya bahagia dan bahagia tak semestinya kena ketawa kan??? Ada orang bila dia bahagia dia bersyukur, Dia diam dan mengukir senyuman yang sangat tenang. ITU BAHAGIA.... tapi bila dia ketawa kuat-kuat ,mungkin dia sedang menghadapi masalah atau sedang menyembunyikan kesedihan dalam diri dia dan pura-pura bahagia depan orang lain..

entri hari ini adalah tentang cinta dan perasaan...al maklum lah aku jiwang skit hehehe... tapi kira ok la kan dr ego tak tentu pasal yang xde perasaan kasih sayang.... Dan sebab sehingga hari ni kalau kita tengok masalah tentang cinta, tak selesai2. aku takkan puas hati selagi masih ada kecurangan dan perampasan dalam dunia cinta ni. Huh! cewahh..hehe

heheh ok la ezumie nak balik ni bye2..jumpa minggu depan nk balik kampung ni...yahuuu

salam sayang~

4 comments:

✿....rossa alina....✿ said...

yup!!mmg btol.."Bukan senang nak buat orang ketawa, bukan senang nak buat orang lain bahagia .."

btw,blogwalking here..balik kampung hati2 k.. :)

ezumie esbarisma said...

hehe thnks..

kAmi dAn mEreKa!! said...

hati orang kan lain-lain, kn? :p

ezumie esbarisma said...

betul tu rambut sama hitam,hati lain2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!