Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Thursday, March 31, 2011

Trip to Tanjung Balai Indonesia

salam sejahtera semua rakan-rakan sekalian...
Alhamdulillah hari ni baru dapat upload pic masa aku pergi indonesia hari tu
perghh..bukan main bayak lagi gambar.tp aku pilih yang mana cun skit la..
nak taruk semua mau berbuih org tgk nanti hehe..bukan ape..byk sangat..!!!
syukur la...semuanya bergembira je..xde jadi apa2 yang tak diingini...
ok lah..xnak bebel panjang...jom layan pic2 ni..
(gambo aku xde sbb aku jurukemera haha)











cukup la banyak ni..xlarat nk upload da..hehehee... nanti aku upload untuk street photography kt sana..lihat suasana indonesia...layann~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!