Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Monday, April 4, 2011

Famly Day's

assalamualaikum.. alhamdulillah lepas juga hajat aku nk balik kampung.dah berapa bulan aku xbalik..rindu sangat kat makk... Melihat kemesraan adik beradik,pengorbanan mereka untuk pulang walaupun masing2 jauh diperantauan... Melihat wajah ibu ku yang ceria melihat anak-anak nya berkumpul semula... Ku tahu mak tahan sebak didada... Rindunya terubat seketika....



My sister and my lovely Mom.... wajah tenang yang menjadi kerinduan buat kami..


Semua anak-anak berkumpul...

my mom dengan maksu...

my sister and her husband
aku dengan anak saudara ku...izuddin


Ku tahu..lepas semua ini berakhir..pasti Mak rasa sunyi... aku xtahan melihat situasi begitu.. mmg sebak. ku tahan jua untuk ibuku... walaupun ayah terlah pergi dahulu.. namun ibu ku tetap tabah meniti kehidupan ini seorang diri...Mak.. emi sayangkan mak..mohon mak kuat disana.. entah mengapa sebak hati ini...semoga mak tenang dan menunggu kepulangan ku nanti.. sayang mak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!