Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Sunday, May 15, 2011

Student aku buat besday suprise for me..:")


salam.....ni ezumie nk kongsi sikit kenangan ezumie bersama student2 ezumie... 7 mei (my besday)
dalam kesibukkan ezumie pergi meeting sana sini,,rupa2nya student aku ada buat perancangan dalam diam....hurmmm apakahh..???? tadaaaa................
" besday suprise "
terharu weh...ezumie nagis kt situ gak..yela kat sini ezumie xde sape..fmly pun jauh.. mr.bebear pun tgh training lg..ingt dh xde apa2 special time tu...tapi...waaa terharuuu........ thnks to my student sebab buat semua ni kat saya...sedihh..... tApi paling hampeh!!!!! ,muke kena sapu kek.. arghhhhhhhhhhhhh..................!!!!!!!!!!










me and my students... (muke dah selekeh siot kena kek)


***********************

1 comment:

ezumie esbarisma said...

terima kasih pada smua stdnt2 ku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!