Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Thursday, May 3, 2012

MISTERI RUMAH LAMA.....


Assalamualaikum.......

lama xpost kt blog ni...terlalu sebok smpai xsempat jeguk2.. trima kasih yg add blog saya... nnt sy akan follow kamu balik ea.... 

esok ada shoot wedding kt seremban... insyaallah kalau de gambar yg pegi outing tu saya akan upload lagi.. kalau anda semua sudi...plez komen gambar sy... saya masih belajar dlm dunia photography ni lg...

chilll....syg kamu semua...

3 comments:

Anonymous said...

snap sndri ke??
cntik la
nmpk seram :D

ezumie esbarisma said...

yup...snap sndiri...hehehe..
saje wat kasi nmpak mnyeramkan skit.. :)

nanie said...

memang seram ka tempat ni..nampak seram gila...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!