Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Thursday, July 26, 2012

aLaHai Naseb ; Melecur terkena api dapur.


Aduhaii la nasebb.... dok kalut memasak kt dapur untuk berbuka td, tiba2 PoMmmm..!!!!!!
meletusss....terkena tapak tangan aku ni haaa.....gambar kt atas tu baru je kena...
sekarang ni dh merah2 bengkak..hope x mengelembong je kulit tu nanti....
nasebb..nasebb..hehehe... tp aku bersyukur sekurang-kurangnya xjadi pape yg teruk..
ALHAMDULILLAH....

Menu berbuka aku hari ni 
air kopi O panas + ayam goreng + bebola dging masak lada.
aku ubah skit resepi yang ada..hehehehe...



syukur rezeki untuk hari nii.....~
esok aku kena bangun awal untuk cari tiket bas balik kampung....
uwaaaaa...apa la nasebb si perantauan ni kannnn...
belom pose lagi tiket dh abisssss....
gilossss...~
mcm mana pun aku kena usahakan jgk balik kampungg...
uwaaaa rindu kat makkkk........
hope xjadi mcm raye tahun lepas...mlm raye aku balikkk
giler sedih siott...hahahhahaa....

^___________^

5 comments:

hairy said...

mcm mna leh terkena tuh..cuai erk?ke laju sgt nk msk..muehehe

ezumie esbarisma said...

hehehe...dh naseb nk kena huhuhu.. mmg cuai sgt..

kocix! said...

seronok nye balik kampong nek bas..bru terase suasana perantauan!

Adylia Qarissa said...

mesti rasa panas2 pedih2 kan..

ezumie esbarisma said...

hehehe ketendusan nk cr tiket ni haa... humm pedih2 tgn ni haa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!