Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Sunday, July 15, 2012

NATURE: Mentari Dtg Lagi


Alhamdulillah..setelah beberapa hari aku menghilangkan diri.. sebab kena pergi Outstation di Jay Bee... jOHOR BHARU..~weee..best2..akhirnya dpt ku terjah juga negeri itu.. Tapi xde rzki nk ke singapore coz xberapa nk ada duit..rakan2 sekerja aku yg lain ada la g turun singapore..... Pasport dh bawa tapi pikir2 balik..risau jgk duit xbrape ade ni..hehehhee.. aku batalkan niat je la..tapi puas shopinggg..~

Dah lama xpost sal Photography...sy kongsi skit gambar yg sempat sy rakan semasa outing di pantai pandak di chendering..~ tanpa edit...tanpa ubah2 keaslian suasana gambo tersebut... ~semoga mndapat ketenangan

2 comments:

NoorBieLover said...

cantik la..bleh wat wallpaper ni..heheh..

ezumie esbarisma said...

hehehe boleh2 masehh ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!