Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Friday, January 11, 2013

My Story : Setia Hujung Nyawa


Ni sinopsis Drama Setia Hujung Nyawa tv 3 setiap pukul 7.00 mlm.. Hehehe Aku dah xboleh missss citer ni.. haihh... mmg best gilerr..!!! dan aku suker lagu dia yg sedih ni..~



"Aku xbisa..menidakkan rasa cinta... 
meski ku xbisa melupakan salah mu... resah hatiku.., 
maafkan diriku melukakan mu...
cinta jangan engkau pergi..jauh dari diri ku lagii
sesungguhnya cinta kita..
setia ke hujung nyawa....."

^_____^

2 comments:

suhaina laui. said...

dh ade sinopsis....hihihi tq ;)

ezumie esbarisma said...

hihihi welcm huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!