Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Friday, July 20, 2012

Shopping time : Persiapan Utk Berpuasa


Woww... Kemainnn shoppingg..
HuhUhu... Today Cik Ezumie terpaksa kuatkan diri utk pergi shopping..~
demam dh ok sikit.
sempena nk berpuasa ni kena la buat stok byk2.. 
hehehe..
senang la kan..nnt xpyah la kluar2 nk cr brg utk berbuka... siap awl2 kan senang. Nak masak apa, masak jew.. 
HoHoHo..

Walaupun Aku berpuasa seorg dr di asrama aku x
rasa sedih pun..  aku dh mula rasa kuat dan tabah. 
Aku memahami keadaan ini.. aku bersyukur kalau nk dilihatkan aku lebh baik dr org2 yg xbernaseb baik sperti aku yg dpt mkn dan minum. xpela..sorg2 pun xpe,yg penting Niat kta utk melakukan ibadah wajib di bulan ramadhan ini terlaksana..Insyaallah...:)

Aku bersyukur...dan aku sgt gembra pada hari ini..moga2 seterusnya aku akan rasa gmbira.. Banyak bnda yg perlu aku lakukan untuk diri sendiri.. ya aku mula menghargai diri sndiri...:)

Doa ku agar aku menemui kebahagiaan hidup yg berterusan smpai bila... ^___^
Selamat menyambut bulan ramadhan dan selamat berpuasa...


ouchhh..esok dahhh puaseee...yeaaaa..~~~

Opss....mulai esokk..jaga percakapan..jaga pandangan 
dan semoga Amalan ibadat kta bertambah-tambah..
AMINN....

2 comments:

SoLy SoLicious said...

wahh..bekalan pose..salam ramadhan..selamat berpuasa ye ^^

ezumie esbarisma said...

hye..hehehe selamat berpuasa jgk ea..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!