Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Friday, July 20, 2012

Full Movie: Aku, Kau dan Dia


First skali citer ni iklan kt tb aku dh tertarik dgn jln cter dia.. 
xtahu bg korg cmne plak kan..
lain org lain ctarasa... bagi aku aku suke citer yg cm gini..xperlu citer yg berat sgt..simple but padat.. Rasa cm boleh feel dia punya perasaan.... 


sinopsis:

Filem ini mengisahkan tentang harapan seorang gadis bernama Mia yang kehilangan tunangnya Ilhan dalam kemalangan jalanraya. Untuk mengubat kerinduan pada arwah tunangnya, Mia mencipta sebuah lagu yang didedikasikan untuk Ilhan. Kemudiannya, Mia pula mengalami kemalangan dan koma selama 2 minggu. Mia kehilangan lagu yang diciptanya untuk Ilhan dalam kemalangan tersebut. Pulih dari koma, Mia cuba untuk mendapatkan ingatannya kembali kepada nota lagu yang diciptakan untuk Ilhan. Namun Mia gagal berbuat demikian. Mia kembali ke tempat di mana dia mengalami kemalangan dengan harapan dia dapat mengingati kembali nota lagu tersebut. Di sana dia terjumpa Izlan seorang pemuzik jalanan yang bermain muzik di kawasan tersebut. Izlan memainkan lagu kegemaraan Ilhan. Melalui pertemuan itu, Mia dan Izlan kemudiannya menjadi semakin rapat. Di situ bermulalah konfiik dalam hidup Mia. Ingatan dan cintanya masih kuat pada tunangnya. Adakan Izlan cinta baru Mia? Mampukah Mia mencipta kembali lagu untuk Ilhan?
Untk yg xpaham ...ceritanya begini ..izlan xwujud ..Izlan hanya Imaginasi mia sahaja selepas kemalangan .izlan wujud disebabkan tekanan perasaan mia yg xdpat melupakan tunangnya ilhan yg telah mati kmalangan . mia jadi sedah dan muram...dan perasan x semasa perbualan watak Nash dgan mia mengenai orang gila dkat Paparich....ye, mia pn same cmtu gila tpi bukan tahap kronik ..Muka izlan same dgan haris maybe sbb wajah haris adalah wajah terakhir MIa pandang sblum kemalangan,.Family mia layan je mia sbb nk tgok mia gmbira.....

selamat menonton..~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!