Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Saturday, December 8, 2012

Duriannn is commmingggg.....

Ohh demam2 mkn duriann..sooo suwiitttt... ~ 
menghepikan diri dgn membuat apa yg aku suka.. 
why? xde sape nk halang..juz mee...and duriansss... 
Ohhhh..sgt ngidammm...
aku beli longgok 3 biji durian rm10.. boleh ar..berbaloi isinye banyak...
ingat selebihnye nk buat durian crepe..tapi..tapii... cm abis ke aku sorg je ni..
haw3x...bangun2 pagi pun dh telan 2 bijik duriann..tinggal 1 bijik lagi...

sgt suwitttt....wekkk :P~



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!