Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Wednesday, January 23, 2013

KERETA KU SAYANG


Alhamdulillah.. Akhirnya impian ku tercapai jugak utk memiliki kereta idaman.. Syukur sgt2 sbb Allah memberi rezki kepada ku setelah bermacam2 ujian yg Dia berikan..
 aku sgt2 seronok..
Hahaha.. mcm xpercaya cntik dan sgt berpuas hati..
aku suke sgt.. weeeee.. Konon nk sorok dr pngetahuan pjbt last2 satu opis kecoh..so pasni xde la istilah lecture rempit lg dh..wakakkakaaa.. moto kesayangan aku xkan sekali aku lupekan.... berjasa lama dh tu..hehehe berbahagi kasih..
ini lah cinta baru saya...
cinta hati aku yg aku syg..wahhhh romentik gitu..hehehe..
persona bronze garnet warna yg sgt elegent dan merah..xnyesal aku amek kaler ni dr kaler putih.. :)

2 comments:

Shela Abd Rohman said...

wah ! tahniah dengan hasil keja keras anda ! :)

ezumie esbarisma said...

hehehe makaseh kak shela huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!