Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Tuesday, December 23, 2014

L'AROME APPLE STEMCELL




L'AROME APPLE STEMCELL (1 BOTOL)
HARGA JUALAN : RM 150

* SABAH SARAWAK ADD RM5

L'AROME APPLE STEMCELL (4 BOTOL)
HARGA JUALAN : RM 350

* SABAH SARAWAK ADD RM5
HARGA SEKALI POSTAGE





Testimoni Larome in da house!!!
Nak kurus macam ni? Betul betul nak kurus????
Tak payah fikir panjang lagi, jom sapu Larome ni!!!
Turun berkilo-kilo ok uolsss...


PM untuk order


L'AROME BERKESAN BUKAN HEBAT TAU!
Alhamdulillah ini hasil seminggu saya bersama L'AROME
~Tiada diet 
~Tiada senaman
~Cuma saya dah tak ambil ais
Sebab saya bayangkan... sian larome dah penat2 pecah dan cairkan lemak, pastu saya nak bekukan lemak tu balik... ikut logik je... tapi ntah2 takde kena mengena. Hahaha.

(Feedback from customer L'arome Slimming Serum).

KUNJUNGI KE PAGE SAYA:

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!