Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Monday, December 13, 2010

Minat nya aku pada photo...hehe..

Ngeee....Gaya mesti mau lebih.....

HOBI BERGAMBAR....?????
hehe...aku mmg suka bergambar...sejak aku mempunyai tepon yang ada kamera... Start ambil gambar sendiri terus kepada objek yang bermacam-macam tak kira lah meja,kerusi, dan sebagainya....



ADA BAKAT KE.....??
hehe..ada bakat ke tak aku xtahu la..xboleh nilai sendiri nnt org cakap syok sendiri.. aku Lebih suka kalau ada org komen gambar aku tak kira baik atau buruk sebab dengan cara tu aku dapat tahu kelemahan aku dan aku dpt buat yg lebih baik dari sebelum tu...hehe..



ADA KEMAJUAN KE...????
ermm...setakat ni aku rasa semakin hari semakin ok kot.. lepas aku ikot kursus adobe photoshop & editing ni aku rasa hasil aku setakat ni baik.Walaupun aku xberapa cekap sangat pkai photoshop ni, boleh la...stakat cukup makan..Belom sampai tahap seorang photografer lagi kot..hehhee... insyaalla..mana la tau kan...hehhehee (Angan2 kuat ni)



MANA LA TAHU KAN.......?????? hehe..
hehe..mana la tahu hobi bertukar jadi kerjaya..hehe.. tak pun sebagai part time cari duit.. wahh tapi aku minat photography ni bukan sbb duit..Sebab aku rasa ia suatu seni yang unik.. aku selesa dgn hobi ni..memberi aku jiwa yang tenang dan damai serta beremosi..ngeeee...
walaupun aku tak tahu sgt pasal dunia photography ni..aku cuma nk selam mana la tahu suatu hari nanti aku boleh jadi salah seorang photografer..hehhee....(angan2 xsalah kan kan.....)



HARAPAN AKU AGAR SEGALANYA BIAR BERMULA DARI HATI YANG IKHLAS...
doakan aku berjaya ye..hehehehee..
.sapa2 yang tahu tu tolong la ajarkan..
coz aku budak baru belajar.....

~END~

2 comments:

ej said...

sangat setuju.. hobby nih kengkadang boleh wat duit.. tp gambar mmg cun.. heheheh.. yang tak bestnyer org yg pegang camera nih jarang ader gambar die sendiri.. ahhahahah

ezumie esbarisma said...

hehe gambar ok ke?? akan diperbaiki lagi coz ari tu g kursus dia ckp gambar mesti menceritakan sesuatu.. hmm ssh jgk tu.. kalau bru2 msti ambil gmbar sndiri pnya lama2 dh bosan gmbo org lain la plak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!