Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Tuesday, January 25, 2011

Abu tiba2 berubah sikap...

Hari ni abu lain sangat. Selalu kalau orang nk pegang dia bukan main lagi geget tangan orang. Nak usap2 manja pun xkasi. Keturunan ank singa dia ni. Ganas macam daddy dia hehe.. sian dia,rindu daddy dia. Mummy pun rindu daddy gak tau...~hukhukhuk...

Tapi hari ni mmg lain sangat.Ada la juga geget2..tp xmcm selalu. Dia lebih kepada kelembutan. Aku usap2 manja pun dia xgeget. Abu Tgk je muka aku mcm ada sumting nk cakap.. Hurmm.. Adakah sebab aku nk tinggalkan dia nanti..??? mcm tahu2 lak dia...Ni rasa mcm sedih lak ni..haishh....

Hurmm....abu,mummy pegi cari rezki tau. Mummy akan tetap syg abu smpai bila2. Walaupun mummy rasa sorang demi seorang pergi tinggalkan mummy.... Kalau buleh bawak abu.dh lama mummy bwk tau. Mummy akan merindui abu sebagaimana mummy rindu kan daddy..~

sayang kamoo...~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!