Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Monday, January 24, 2011

Hari kemalasan Abu..~

amboiii...tido sambil pegang pen..hehe penat lepas main la tu. cute gak dia time tido. Tp kalau time dia jaga siap la..nak tgkap gmbo macam ni pun susah. Asyik geget orang je.Ganas sgt..!!!


tidoo sungguh ke dia ni eh..hehehe... Alolooloo...manje nye...muahhh..!!!

Dulu masa aku ambil dak abu ni kurus sgt..yela kucing kutip kt tepi jalan. Sekarang ni alhamdulillah makin berisi aku tgk dia..hehe...senang hati,xde pnyakit,bulu pun elok....


muke dia ada la naik sikit bulu2..kalau tidak ciput je bulu dia xgebu.skrng ni makin gebu pp dia..haishh ni geram ni..hehehe...

erk..almak...dia sedar hehehe..ke buat2 tido ni..~~

hahah sudah jaga..tapi sebab dia malas hari ni..so dia xmengeget...fuhh..!!!! selamat....!!!!

Pas dia sedar je terus ikot aku masuk bilik..hehe.. duduk diam2 xpe.jangan ko pun mengemas skali sudah....jahanam brg aku nnt...

uit...nk tido lagi..???betul2 hari malas ko la abu..selalu ko geget je kaki mummy tau..

meoww....tgk muka dia..ngeeeee


alooo...tomeynye...hehehe..geramm..!!!
sian dia..xlama lagi aku dah xde.merantau untuk kali keberapa tah.
rezki aku memang selalu kena jauh2...apa buleh buat...
aku dah dapat keje mengajar kt Terengganu pula. Alhamdulillah..rezki..
kecian abu nnt kena tinggal.. aku rindu kt dia nanti ..hukhukhuk sdehnyaa....

Mummy akan selalu merindui abu...~
sama mummy rindukan mr.bebear..dh lama xdgr berita dia..sdehnyaa...
rinduuu..~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!