Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Saturday, January 22, 2011

KRITERIA TEMAN WANITA HEBAT...


Saja nak bongkar sedikit kualiti yang dicari oleh jejaka sebelum terlibat dalam hubungan eksklusif:


1.PENDENGAR SETIA

-Lelaki mahukan wanita yang tunjukkan kesungguhan mengenai perkara yang penting baginya, daripada kerjaya sehinggalah pasukan bola sepak fantasinya. Saling bertentang mata dan bertanya soalan menggambarkan minat tersebut.


2.BERDIKARI

- Sikap pandai membawa diri kamu itu antara aset seksi milikmu, jadi jangan biar hobi dan minatmu ditolak ke tepi. Teruskan rutinmu kerana ia tunjukkan kamu bersungguh dan yakin - sifatyang tak mungkin lelaki tolak.



3.KAMU SERING KETAWA

-Lelaki bukannya mahu kamu ketawa besar sampai tak ingat dunia, tapi mahu kamu tahu dia sebenarnya lucu. Ketawakan cerita lucunya buat lelaki rasa hebat dan buktikan kamu tak kisah.


4.TELEFON DIA

-Jika lelaki dah biasa lambat atau tak pernah telefon walau dah janji, dia mungkin menguji untuk lihat adakah kamu akan salahkan sikapnya yang mennjengkelkan. Lelaki yang baik menilai wanita yang hormati dirinya sendiri, dan ia sudah cukup berinya cabaran.


hahhaa..amacam gurl disana???mahu jadi seorang teman wanita yang hebat???




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!