Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Wednesday, January 5, 2011

CONTEST SAYA SAYANG KAMPUNG SAYA


wow..apa ni...???
PERTANDINGAN GAMBAR TERBAIK..........!!!!

Bestnya....!!!!!!!!
Terbuka kepada semua manusia dan makhluk lain kalau dia pandai tangkap gambar la kn...

SILA LAWAT FACEBOOK " SAYA SAYANG KAMPUNG SAYA "

untuk menyertai pertandingan ini.tak perlu bayar apa-apa..just masuk je tunjuk bakat.
kamera HP,DIGITAL Atau lain2 dibenarkan.tak kisah pun.

Pengiraan markah diberi berdasarkan mendapat LIKE paling banyak dari pengundi anda.


SELAMAT MENCUBA..!!!! just 4 Fun.. ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!