Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Monday, January 10, 2011

Main-main dengan Abu

Agak gembira dia hari ini coz mummy dia bawa dia main-main kt depan rumah. Bukan main agresif dia tangkap rama-rama,belalang... hehe..Abu,abu...cute jugak anak mummy ni eh. Nakal tapi menghiburkan hati....

Melayan perangai dan karenah dia ni kadang2 best. boleh lupa apa semua masalah.. Abu abu..mummy sayang sangat kat abu.jangan tinggal kan mummy tau. Mummy dah kehilangan atam. Mummy xnak kehilangan abu....

itu diaa......penyerang hendap kita..hehhee.. Abu nak serang mummy eh.. mummy babap nnt baru tau..sakit sgt bila dia geget...

tgh skodeng rama-rama la tu...hehehehehe........

Cute kan..???hehehe Abu ni aku kutip dia masa kt pasar.Orang buang masa dia kecik lagi. Adik beradik dia mati kena lenyet oleh kereta. Kesian...kelaparan dia. Lagi pun masa tu aku sedang bersedih atas kehilangan Atam. Abu pulak datang setelah atam pergi. Terubat kesedihan aku seketika....

MUMMUY SAYANG ABU....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!