Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Sunday, February 27, 2011

Hangout dengan student mandi air terjun..

salam... alhamdulillah..syukur kerana dapat juga aku upload gambar semasa aku pergi mandi air terjun dengan student aku di sekayu,terengganu. Memang best tempat ni.. dan gara-gara excited datang sini la tepon aku jatuh dalam sungai..hehe..

masa ni aku dah smpai dengan stdnt aku di sekayu. dalam 55 km aku konvoi dengan moto dari kolej. perghhh jauhhh siott........

yeahh...masa untuk cari pot baikk punya....

eee..bestttt...senyukkkk wehhhhh.................suke2

nak mandi sini ke cik??? haha stdnt aku tanye....

kenangan dengan student dan wani my pwen.......

salam perantauan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!