Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Sunday, March 6, 2011

di sini aku mencari ketenangan sekeping hati..

Disini aku mencari jiwa...Hitam putih warna kehidupan.. Masa aku shoot gambar ni dekat Pantai batu buruk,terengganu.... Saja melepaskan segala duka... lagi pun dah lama xbergambar ni..

sepanjang aku kat pantai ni..buat aku tenang sekali..seronok melihat gelagat2 orang disitu..

saje2 jek tngkap gambo kasut...hehe..

masih banyak yg kurang....

budak ni xtakot ombak besauu......
cute x kerang ni..hehehe

aku suke gambar hitam putih..penuh dengan erti dan makna yg mendalam....


nanti ada gambar aku akan upload lagi..hehehhe..

salam perantauan,,,~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!