Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Monday, March 7, 2011

student nk join photography..best gak kn??

aku xpandai sangat dlm bidang photografer ni.tapi dari hasil-hasil aku ni ade gak orang berkeyakinan nk suh aku jadi photografer masa wedding day dia nnt.. my best pwen.. Tapi group yg ade jauh sangat aku offer kt stdnt aku sape2 nk join aku outing... Alhamdulillah stdnt aku berminat dan mintak aku ajar diorg berphotoshoot...

Jadi aku ingat nk buat masa cuti jumaat dan sabtu.Aku boleh la ajar sikit2 walupun aku bukan nye pro sangat.. sekadar berkongsi ilmu sikit2... mana tahu leh jadi group photography kt belah terengganu lak kan..hehe... So aku tunggu diorg sediakan kmera dan insyaallah dlm masa terdekat kelas aku akan bermula xlama lagi.. isnin - khamis kelas architecture.. jumaat-sabtu photography hehe giler...tp best gak kan..busan2 ada gak keje.. free je aku buat.. sama2 kongsi ilmu..insyaallah....

hasil gambo snap sendiri..huhuhu.. i loikee black n white...



salam perantauan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!