Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My Photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Tuesday, March 22, 2011

AKU BENCI ROKOK !!

image

Segmen Abg Ben lagi kali ni..huhu..saja test market..:-

kalau nak jom moh kita sama2 join..!!! penyertaan baca kt entry abg ben ye..

AKU BENCI ROKOK

~Sila nyatakan KENAPA ANDA BENCI ROKOK ?

> Saya sangat benci rokok..sebab Bau YANG SANGAT BUSUK..adeiii..!!! i hate it.. coz masa naik bas hari tu ada la sorang mamat ni hisap rokok depan2..perghh, mau menusuk hidung serta kalbu.. Rasa mcm sesak je napas. Mujur xde orang buat CPR jek... haishh... Benci dengan keadaan mcm tu. Rokok tu ada beri kesan yang xbaik untuk diri sendiri malah orang yang xhisap pun kena. contoh:ibu mangandung,pastu laki dia isap lak rokok perghh..bukan mak budak tu je dengan baby2 sekali tu turut mengundang bahaya...emm... I HATE ROKOK..!!

~Pesanan buat mereka yang merokok dan bakal merokok !

> Kepada sesiapa yang suke sangat hisap rokok tu kalau boleh hentikan lah..bahaya untuk diri sendiri dan orang lain..tak kira anak,isteri atau fmly... nyesal xsudah nanti..

>lagi pun boleh mati cepat tau.,..!! nak ke tgk suatu hari nanti ank bini korang menangis??? insyallah pelan2 cuba berhenti k..bukan untuk orang lain juga untuk kekasih ati aku sendiri hehe..

~Pendapat anda mengenai mereka yang merokok ini ..

>bagi pendapat aku la,diorg mungkin tension..sebab tu hisap banyak2. tapi aku tak tahu la sedap mana rokok tu... dan mungkin salah satunya menunjukkan kejantanan beliau?? yeke?? hahaha... pendapat okeh..jgn marehhh..~~chill

~Hari si dia pun behenti~huhuhu

5 comments:

SiS NaD said...

SiS PuN BeNCi RoKoK... JoM JoiN KeMPeN 'KaTeRKaN TaKNaK PaDeR RoKoK'!~ (^_____^)V

Lulu caldina said...

Kalau kat kotak rokok tu mcm-mcm gambar ngeri mengenai kesan rokok keatas badan..tapi perokok masih tak sedar..Huh! Say NO to ROKOK

Wahida Nasution Thakhrim said...

singgah sini dari blog bro ben.. yea, katakan tidak pada rokok..

ezumie esbarisma said...

yaahh sama2 benci rokok keh.. ^_^

kAmi dAn mEreKa!! said...

kite pon x suke rokok,
bau dia x sedap,
jom benci rokok, =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!