Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Sunday, March 20, 2011

Outing At Jeti Marang..

sALam rakan-rakan sekalian....
syukur alhamdulillah.. dapat aku berbicara disini lagi.. Kali ni aku nak berkongsi Photo2 Semasa aku pergi outing photoshoot kt JETI MARANG.. walaupun agak lewat petang,syukur dapat jugak aku menghasilkan photo2 yg xseberapa ni...~moh kita layan..!! chill..






Yang chntik itu datang dari kekuasaan iLahi..aku sebagai Hamba-Nya hanya bersyukur dan mengagumi Kebesaran dan kekuasaan-Nya..Subhanallah...~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!