Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Monday, March 28, 2011

GEGAR BLOGGER BARU

yeahhh...mari..marii..marii...santai bersama ben ashaari:-



kali ni ada segmen baru untukblogger baru,!!!!!!!!
yang follower die 500 kebawah :)) meh la join hehhee....

kenapa saya pilih gambar tu??

= Saya suka tengok gambar ni. Tak sangka orang yang berbadan taf seperti abg Ben dapat menghasilkan nukilan-nukilan yang amat baik serta bijak penulisannya... seyes habaq hang!! bak kata org perlis la.. macam model iklan laptop pun ada.. perghh caya la abg ben.. ur the best.

kenapa saya jadi blogger??

= saya nak jadi blogger?? pada mulanya,saya hanya sekadar nak meluahkan perasaan saya je pada blog saya ni.. tapi lama kelamaan saya rasa,saya mula sukakan blog ni.sebab saya xde tempat untuk mengadu. dan saya rasa mula tenang dan dpt berkongsi apa2 je pada ruangan ini termasuk tip,gambar dan sebagainya..ia datang dari diri saya sendiri.. kerana semuanya hasil dari perasaan sy..~ (tempat luahan) hehe...

blog yang saya suka masuk hari-hari:-

= BEN ASHAARI
=photography semua blog2 yang ada unsur2 ni... ^_^

24 comments:

mynameismy said...

singgah sini dan folo kamu!;)
kite tlg kelik iklan skali oke!^_^

jom dtg rumah! --> http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/03/gegar-blogger-baru.html

lenloy said...

Dari blog encik Ben...salam kenal..semoga berjaya dalam dunia blog

rizaros said...

jom GEGAR..........
salam pkenalan.. jom follow blog sy jgak untuk semangat sy dlm bblog.. heheh :)rizaros.blogspot.com...

Fuuyooh said...

salam kenal.. Datang dari blog abg ben.. hehe

ezumie esbarisma said...

salam kenal ^_^ semoga dpt menjadi rakan blogger...

kayyana said...

gegar-gegar disini.. jom gegar blog me pulak k.

mas saari said...

salam singgah n follow dari segmen BA…
nak tengok gambar mana yang awak pilih dan nak baca sebab apa awak jadi blogger! hehehehe

ezumie esbarisma said...

heheh terima ksh hehhee ^_^

fashah84 said...

salam ziarah..

semoga maju dlm dunia blogging ni...

faraa halim said...

singgah dri blog bg ben :))

Sunah Mohammad said...

wah, da dua orang pilih gambo ni..hehehe..

Saya Ingin Berubah, TAPI... | Sunah Suka Sakura dot com

NiSha said...

cam pertnah singgah..
nnti singgah lagi ok.. sbb dah folow.. so kene updated selalu..
nnti dtg lagi..
http://heandsheloves.blogspot.com/

pRiNCe said...

SELMAT BERKENalan..
dtang dari blog bro ben....
saya pun newbiee gak...
tapi tak dapat join...
jom jadi member nak?

ezumie esbarisma said...

boleh je..sila2 ^_^ terima ksh

c-tea said...

hai datang jenguk geng gegar bersama ben ashaari..hehe...

meh rapatkan ukhuah..lawat melawati..hehe...


http://illustrasiaku.blogspot.com/2011/03/gegar-blogger-baru.html

ezumie esbarisma said...

salam^_^

nikaviolet said...

hye...salam perkenalan....
dtg dri blog abg ben....
follow awk nie..
hepi blogging yea...
jom jenguk blog saya pulak..

http://nikaviolet88diary.blogspot.com/

ezumie esbarisma said...

thnks ^_^

Lulu caldina said...

keep it up...dengan tekad dan semangat, tak mustahil kita akan berjaya juga dalam dunia blogger...yeah..

ezumie esbarisma said...

terima ksih lulu ^_^ sy akan usaha

solo molo said...

salam singgah dan ziarah...
gegar blogger baru !!!~

SiS NaD said...

SaLaM ZiaRaH DaRi SiS... SiS TiNGGaLKaN JeJaK DaRi BLoG aBG BeN MaLaM2 BuTeR Ni... HeHe!~ NiCe BLoG u HaVe!~ (^_____^)V

ezumie esbarisma said...

makaceh

Kay Masingan said...

gegar ke sini..keep on blogging..jom baca
WASHING MACHINE ATAU TANGAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!