Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Monday, March 28, 2011

Selamat Pulang Ke Malaysia..

Salam rakan-rakan..
alhamdulillah akhirnya selamat sampai ke malaysia pukul 4 ptg semalam. Sampai di Johor aku dan staf2 yang lain terus naik bas kolej. Nak balik terus ke terengganu maklum lak hari ni keje. Kira bertolak dari Tanjung Balai Indonesia dalam pukul 3 lebih. Lebih kurang sejam perjalanan,.

Penat juga pergi lawatan disana. Hampir setengah Juta aku abiskan shoping barang2 kt situ. Hehe.. dengar macam banyak kan,padahal baru RM400 duit malaysia. huhu..beli barang kt mak,adik beradik pastu kat mr.bebear.. beli kt insan tersayang xpe..sanggup!!! huhuu... harga xmurah sangat kalau nk dibandingkan dengan brg2 di malaysia. sama je lah..tp kalau tawar tu ok je kot. alang-alang pergi sana.beli je la cenderahati. Kt student aku je xdpt beli apa2. xde benda yang chntik.. xkan nk kasi kain kot??haishh....kecian lak diorg..

semalam sedih jugak la.mr.bebear aku hantar mesej suruh kol dia. tapi aku xdpt call dia sebab aku masih di indonesia.. tahu je la nk tepon dia kerdit pulak xde.. habis.nk topup xbuleh sebab aku bukan dimalaysia. Gelisah aku sorang2 takot mr.bebear risau.dah la nk cakap dengan dia susah.kadang2 sebulan baru boleh cakap. Hurmm..aku rindu sangat kt dia. Sampai nangis2 aku hehe..malu nyee....apa da...hati tisu suda..but dia la kesayangan ku..hehe..

APa2 pun syukur alhamdulillah..selamat tiba pukul 3.30pg taDi..dan terus pergi kerja.. kalau sempat esok aku akan upload gambar2 semasa aku disana..insyaallah..

salam sayang...~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!