Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Monday, April 18, 2011

photo santai


salam....
dah lama x upload pic photography kt sini..
agak bz sikit...sory sgt2 taw :'(
lagi pun mood sejak 2 menjak ni agak moody...
emm sedih je hati ni.. entah la..
asyik nk mengalir je mata ni..agak sedih semacam..keje pn xde mood..
tp xpe insyaallah ada masa nanti ezumie akan pergi outing 4 photography agains..
harap2 ada la foto2 menarik nanti kan.. thnks kerana sudi menanti

muahhh syg kamoo

3 comments:

aNNa maRdHiaH said...

cantik ..
anna follow sini . salam kenal ..
follow me back ya ..

cayob said...

waa cantik gambr.......tp kalau boleh...luaskan lagi gmbr tu....mcm smpit je aku nampak...jangan marah....heheh

blog ku yang tak seberapa ini.....
http://cayob.blogspot.com/

ezumie esbarisma said...

heheh thnks ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!