Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Tuesday, April 19, 2011

PHOTO JALANAN- Dapat Pujian Dari Sifu Photographer

Assalamualaikumm.. ^_^

Moning...!!! wahh cerianya hari ni..tiada lagi kesedihah?? hehehe alhamdulillah...
sebab kan,hari ni Ezumie dapat pujian daripada sifu Ezumie... ^_^
Antara photo yang mendapat pujian paling banyak daripada sifu photographer ialah gambar2 yang ezumie post kat sini.. syukur la..walaupun masih baru dapat tetapi dapat komen yang positif dari mereka.. thnks ^_^
walaupun gambar2 ni ezumie dah post kt entry yang lepas,
lawatan ke tanjung balai,
ezumie nk tunjuk gak gambo ni..hehe sebab special dapat pujian..lallalala~~ suke sgt2..


GAMBAR NI EZUMIE SNAP SEMASA PERGI LAWATAN KE INDONESIA..

Kalau nk komen pape silakan ezumie xkisah..yang mana xelok boleh ezumie perbaiki lagi..~ hehe





11 comments:

ejai_ej said...

cool... :D

ezumie esbarisma said...

ngee thnks hihihii.. ^_^

ladyzamea said...

sangat cantekkk...
sukalah!!!!
hanya melalui gambar jer dpt rasakan semuanya!!!
nice...

azizul said...

nice photo

AZIZUL HAKIM

ezumie esbarisma said...

ladyzamea and azizul thnks ^_^

atieserina said...

nice.. ^_^

ezumie esbarisma said...

thnks ^_^

Mr iZzo (^^,) said...

saLam kenaLan...dr segmen gegar gegar! huhu nice blog!(^_^)

sudi2 lah lawat kiter plak ye


http://themrizzo.blogspot.com

ezumie esbarisma said...

heheh terima kasih ye..i will

~ Mr Ej ~ said...

welldone...smart photo...i follow u...mesti follow blk taw...hehehe

ezumie esbarisma said...

^_^ thnks..ok i follow

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!