Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Tuesday, August 16, 2011

kecewa dengan hasil Shoot bersama legend...

Assalamualaikum......

Hari ni ezumie post satu hasil dari photoshoot sewaktu ezumie outing
30 hari 30 bazar (ramadhan special) (klik untuk tengok sebalik tabir...)

Agak kurang memuaskan..dan rase kecewa dihati..sebab lama xouting..tiba2 otai2 kita buat jmputan so ezumie xsempat prepare apa2...nahhh..!!! ni hasil nye...kecewa sgt2.. hurmmm.....

~i try my best...kecewa sbb xdpt bersaing lagi dgn legend2 kita..

3 comments:

ejai_ej said...

tangan mesti mengeletar pegang camera kan. hehehehhe... sebab dah lama tak outing.. huhuhu.. /me pon lama tak tak ge outing nih.. takot berkarat camera tu. hahahha

ejai_ej said...
This comment has been removed by the author.
ezumie esbarisma said...

hehehe tu ar..berhabuk suda kmere tu..ngee.. malu jgk la bile otai2 nk tgk gmbar..adess tebal smcm je..huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!