Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Saturday, September 17, 2011

Outing `dekat kolej aku jer~

hehehe..masa ni aku de program pelajar tebilang selama 3 hari hujung minggu..kire aku xcuti langsung minggu ni..keje..keje...dan keje... sementara budak2 skolah ni dgr ceramah motivasi kt dewan.. En Azmi ajak aku snap gambar kat luar..beliau banyak membantu aku dalam photography ni..syukur....beliau mmg xkedekut ilmu dr sesetengah photographer yang aku kenali..... Gambar ni aku pkai shutter paling lambat dlm 30 saat.... pkai tripod..iso dlm 200. walaupun xseberapa....aku akan cuba lg lepas ni..hehehe :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!