Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Wednesday, October 12, 2011

AKU CUMA SEORANG BLOGGER

Assalamualaikum.....

segmen ABG BEN kita..sape nk join boleh klik SINI.


FuHhh...AKU CUMA SEORANG BLOGGER.....yeke?? Hmm..mmg pun..
Disini aku berkongsi segala-galanya..suka..duka..rindu..cinta..minat dll..
disini aku mencurahkan segalanya apa yang terpendam...
disini juga aku mengeluarkan hasil minat aku iaitu fotografi....
disini aku berkongsi kebahagiaan ku bersama mr.bebear...
disini juga lah aku menangis...............

blog ni xde apa2 istimewa..cuma ia adalah tempat luahan ku.. umpama dairi dlm hidup aku...dan sekadar perkongsian minat dan ilmu..... Blog yang menjadi sumber inspirasi aku untuk terus berblog adalah blog2 yg ade unsur fotografi...

salam perkenalan.... ^_________^

15 comments:

fieda said...

datang dari segmen yg sama...salam kenal...follow u...:)

http://mylovely-fieda.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html

Tihara said...

salam, nice blog..

dari segmen yg sama..sambil tu nak jemput JOIN GIVEAWAY DI BLOG SAYA :)

ceriteraliyana said...

hye3!! yana dengan tinkerbell datang dari segmen yg sama.

salam perkenalan!!
hepy bloging!! ^^,

Nafisah Ruslan said...

salam kenal ^^

gadis melayu said...

bagi atia antara saluran yg bagus ntuk berkongsi segala suka duka kita adalah blog..^_^

AKU CUMA SEORANG BLOGGER

aima mazlan said...

aima dari segmen same...
dah follow sini jgk tau
http://cinonetstory.blogspot.com/2011/10/segmen-aku-cuma-seorang-blogger.html

:: kewek :: said...

slamat malam..jalan2 baca ceritera..

suha said...

kompem bukan blog cik suha..sobs..


(^_^)

^^eKaTiKaH^^ said...

huhu, singgah sini dri segmen yg same..nice to meet you.. ^^

Arm'z said...

Dtg buat kacau dri blog Abg.Ben.. Jom buat kecoh kat blog sya...

nurul nabila bt medan said...

hye..
dtg dri segmen sama =)

Eza Boom Boom :) said...

Salam ukhuwah…Apa khabar hari ini?? Eza datang terjah dari segmen Sifu: Abang Ben..Nak kenal Eza lagi? Welcome to my blog ek..

http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html

IntaNBerliaN said...

Salam kenal.. terjah dari segmen yang sama.. :-)

follow awk :-)

http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html

Cik Akmal said...

hi..dari segmen yg sama.. salam perkenalan..

http://sicantiksiezuka.blogspot.com/2011/10/segmen-aku-cuma-seorang-blogger.html

ezumie esbarisma said...

salam pkenalan ^^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!