Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Tuesday, January 1, 2013

Thank You Allah : Welcome 2013


Happy new years.....!!!!!!

pejam celik pejam celik.. sekejap je masa berlalu.. terlalu cepat dan rasa mcm xsempat utk berbuat apa2.. ramai yg telah membuat azam baru.. aku?? mungkin masa yg tepat untk aku memulakan kehidupan dan buka buku baru.. Melangkah dgn nafas baru..syukur Alhamdulillah.. Doa dan restu ibu diiringi kejayaan ini.. Dgn lafaz Bismillahirahmannirahim.. Selamat dtg 2013.. moga tahun ini kita sama2 memperolehi kebahagiaan dunia dan akhirat...

Selamat tinggal kenangan silam.. Moga kamu pergi jauh2 bersama Angin lalu... Semoha hati ini bila tenang dan damai tanpa kenangan2 yg memedihkan.. Semoga hati terus kuat mengharungi seorang diri disini... Allah sentiasa ada bersama-sama.. thank you Allah...

Alhamdulillah :) MULAKAN harimu dengan senyuman.....
Tanamkan dlm diri azam baru utk tahun baru ini utk menjadi yg lebih baik dan terbaik daripada tahun tahun yg sudah lepas. :) InshaaAllah.....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!