Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Tuesday, March 12, 2013

sugar glider : si tamie

Assalamualaikum.... hai hai haii.... lama xupdate bloq.. Almaklumlah agak kesebukkan dgn kerja2 dan kemasukkan student2 baru ni,jadi mmg xde masa langsung utk mengUpdate.. hehe.. lagi pun Blog ni sebenarnya terlalu banyak kenangan yg manis dan pahit..sekadar mencari ruang utk mngumpul segala kekuatan diri,,,

Ok..Opssss....dah mengarut..sory2.. hehe.. ok Syukur Alhamdulillah semejak kepergian Abu, muncul si tamie dlm hidup aku.. pada 3hb march 2013 aku mengambil tamie sebagai teman suka duka aku.. hehe walaupun belum jinak sepenuhnya...aku amat syg kan si tamie ni..harap2 cepat2 lah dia jinak..aku nk buat tido skali huhu..ni la gelagat2 si tamie semasa di rumah dan tempat keje...

 masa ni kat opis..hehe sehari selepas aku amek dia.. masa ni agak takut2 lagi...mungkin xbiasa :)


 agak ketakutan si Tamie ni...


  Ni semasa kt umah..masa ni dh ok la sikit..tp still xberapa jinak lg..Tuan baru le katakan hehe...


 rutin harian aku tiap2 malam sediakan makanan utk si tamie.. tgh2 mlm bangun or dlm kul 5 pagi bangun subuh tu aku siap2 utk kasi si tamie ni makan.. tamie ni aktif waktu malam..so waktu mkn dia waktu mlm lah..siang masa dia tido.. :)


pagi2 macam ni lah..tunggu je makanan apa mummy nk hidang kan kan kan... huhuhu syg si tamie :)
hehe..Ni lah teman suka duga aku ketika ini..Malas nk memikir apa2 dah. Allah bagi aku kekuatan dan kegembiraan jadi aku harus menghargainya..Nikmati hidup ini dgn penuh rasa bersyukur..
sekarang Tamie ada..semoga kehadiran tamie ni dpt mengubat luka dihati...
ok..nk keje ni..ada masa aku update lagi..tata..~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!