Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Tuesday, March 19, 2013

Sugar Glider : Peneman kala sunyi

Assalamualaikum dan selamat pagiiiiiiiiiii....!!!!
sejak2 ada anak ni kann..cewahh...cam anak betul je kann..huhu..si tamie ni la anak aku..
hahaha aku sayang benau kt dia ni.. :)


 tgk2..!!! somell x? haaaaa..mana laa hati aku xsejuk tgk dia ni..dlm stress2 ada juga peneman kala hati aku sunyi dan sedih.. tgk dia pun reda semuanya.. :)


si kecik yg somel dan belum jinak lagi..hehehe..hari2 seperti biasa bagi dia makan buah-buahan dan makanan asas CDF :) InshaaAllah semoga tamie sihat2 hendaknya :)


Ini lah rumah tamie..wahhh wahhh mcm kondominium..bahahaha..kemainn mummy menghias umah..
nk kasi tamie xbosan dan happy2 slalu.. tamie sekor je xde teman lain..nnt mummy carikan teman ye..hehe gud boy..!! ^_^


Say Hi to tamie...~!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!