Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Monday, July 1, 2013

CERTIFICATE IV IN TRAINING AND ASSESSMENT BY KANGAN INSTITUTE AUSTRALIA.

Assalamualaikum..w.b.t...
Haaaaa...syukurann..Syukurann..sudah lama xmenulis diruangan ini..rindu lak rasanya.. Al-maklumlah agak kesebukkan semenjak dua menjak ni.. Bos suke sangat nk menghantar g kursus CERTIFICATE IV IN TRAINING AND ASSESSMENT BY KANGAN INSTITUTE AUSTRALIA.. kebetulan lepas balik dari Vietnam hari tu bos terus suruh terbang ke sarawak. Kursus yg dianjurkan oleh PPKS sarawak yang di trainkan oleh John Duffield dan Karen Wendleman dari Kangan Institut Australia.
Banyak cabaran aku tempuhi..huhu pertama aku xpernah pergi sarawak..itu lah pestime tau.. then.. kursus aku 100% more presentation n assessment dlm berbahasa inggeris.. Haaa..mau sakit hidung aku speking dgn org Australia ni..mau xsakit kepala n hidung coz aku punya english is not very well.. Oh My Englishh.. huhuhu Malays-english..huhuhu terpaksa laaaa aku berkampung kt sarawak 2 minggu. :)




Ini lah trainer kami from Australia... :) very sportingg.. Tapi hari pertama kt sini bagaikan seminggu..sgt2 stress... awal2 dah suruh presentation. Haaa.. cabaran aku nk belitkan lidah utk speking.. :P

Ini bilik aku..mmg VVIP kau..duduk sorg2 lak tu..tmpat aku berkampung selama 2 minggu. tapi dah sampai sini mmg xde rasa nk enjoy pun..very stress..more presentation n assessment to do..Ouchh... :(




 Haaaa...masa utk perah otak dan buat kerja tgh2 malam heeeheheee.... dah macam student balik je..



hari dalam kelas mmg buat jantung aku berdebar..tapi karen selalu pujuk n puji kalau presentation aku ala kadar je..berbeza dgn sikap org malaysia..mereka byk berfikiran positif dan xkan menjatuhkan seseorg tu dgn kritikan yg boleh buat kita putus asa..Diorg puji lagi ada lah... :)

Ok..gambar kt atas tu  tarikh nye silap.. kursus kami bermula 20-31 july 2013... Haa.. ini pengalaman pertama aku menjejaki bumi kenyalang.... nk tahu kisah seterusnya... tunggguuu..

BERSAMBUNG...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!