Pengenalan Dari Cik Ezumie ^_^

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Aku seorang Lecture bahagian Architecture di sebuah kolej di terengganu.Aku minat benda2 seni,photography,senibina dll. Aku seorang yang Gila2 dan kadang2 otak xberapa betul sangat.. Suka berkawan dan happy go lucky.

Followers Cik Ezumie ^_^

Thursday, November 7, 2013

85 hARI lAGI...???

Assalamualaikum.... Syukur kehadrat Ilahi kerana masih memberi waktu dan peluang utk kita bernafas sekali lagi... Sudah terlaluu lama aku meninggalkan belog nih..bukan apa cuba mencari kekuatan diri yg telah lama hilang..Akhirnya berkat dan doa ibu juga aku masih kuat dan tabah..

Munculnye balik sekadar melepaskan rindu yg dan lama terkubur di ruangan ini.. senyum utk kebahagiaan pada hari esok.. 85 hari lagi menanti waktu utk Kealam rumahtangga..

Bukan senangkan nk kawen..feninggggg...masih byk waktu utk aku buat itu dan ini..dgn keje yg xpernah2 abis.. adehh..tolongggg laaa sayaaa utk wat perancangannnn peningggg dh niiiiii... 
belah ppuan dh de tarikh belah lakii yg feningggg... cuti ohh cutiiii....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Try us on Wibiya!